مسافر طبیعت

چه ره آورد سفر دارم از این راه دراز؟

مسافر طبیعت

چه ره آورد سفر دارم از این راه دراز؟

چرا وبلاگ؟

از مدتها پیش قصد راه اندازی وبلاگی در راستای اهداف زیستی داشتم که متاسفانه به دلیل مشغله زیاد موفق به ایجاد آن نشدم، اکنون که به دلیل شروع کار بر روی رساله مجبور به انجام سفرهای علمی متعددی هستم، حیفم آمد تا خاطرات مکتوب و مصور این سفرها به سرنوشت سایر یادداشتهایی که می کنم و پس از چندی یا پاره می شوند و یا در گوشه و کناری به فراموشی سپرده می شوند، دچار گردند.

 سعی خواهم کرد که این وبلاگ در راستای اهداف علمی قدم بردارد و مطالب، خبرها و یادداشتهایی که به نظر جالب می رسند را در آن بیاورم، هر چند به دلیل دغدغه هایی که دارم تصاویر، دل نوشته ها و یادداشتهای دیگری را نیز به آن اضافه خواهم کرد.

از آنجا که این وبلاگ متعلق به تمام زیست شناسان خواهد بود، از تمام دوستان و دانشجویان عزیز تقاضا دارم مرا در این راه همیاری نمایند و با ارسال نظرات و مطالبی که در راستای ارتقای فرهنگ علوم زیستی است به ارتقای کیفی آن کمک کنند، بدیهی است آثار و یادداشتهای منتشر شده با ذکر منبع و نویسنده خواهد بود.

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد