مسافر طبیعت

چه ره آورد سفر دارم از این راه دراز؟

مسافر طبیعت

چه ره آورد سفر دارم از این راه دراز؟

خرانق - آسمان کویر

بخش خرانق از بخشهای استان یزد و شهرستان اردکان بوده که در فاصله ۶۰ کیلومتری مرکز شهرستان و ۹۰ کیلومتری مرکز استان قرار دارد. خرانق قدیمی تر از شهر یزد بوده و زرتشتیان در آن می زیسته اند. خرانق اثار تاریخی بسیاری دارد که از جمله می توان از قلعه خرانق، مسجد جامع و منار جنبان، رباط شاهزاده خرانق و مشهدگ نام برد. تصاویر زیر از کاروانسرای شاه عباسی خرانق تهیه شده است.
 
 
 

 
 
 
 
 
 
 
نظرات 2 + ارسال نظر

سلام،
من اهل خرانق هستم ویک وبلاگ هم درمورد روستادارم.
اگرممکن است بگویید کی آمدیدخرانق وشغلتان چیست؟
آیامیشودباهم همکاری کنیم؟

سلام
من دانشجو هستم و برای نمونه برداری از جانوران به شهرهای مختلف سفر می کنم، و از طبیعت، مردم و...هم در مسیر راه عکس می گیرم و بعضی از آنهارا هم اینجا می گذارم، البته عکسهای مربوط به خرانق کار همراه دیگرمان است، آبانماه خرانق آمدم و هر کاری داشته باشید در خدمتم.

ترمه 21 فروردین 1387 ساعت 01:52 ب.ظ http://http:/blogfa.com

سلام و سال نو مبارک خوشحال شدم وقتی وبلاگتون رو دیدم البته اتفاقی. می خواستم یه خورده اطلاعات از خرانق پیدا کنم خودم یزدی ام اما برا اول امسال به خرانق رفتم فکر میکنم خدا خواست چون عاشق بناهای تاریخی ام امیدوارم موفق باشید.

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد