مسافر طبیعت

چه ره آورد سفر دارم از این راه دراز؟

مسافر طبیعت

چه ره آورد سفر دارم از این راه دراز؟

21 گونه حیوان در معرض انقراض هستند

سازمان ملل با اعلام این‌که 21 گونه حیوان در خطر انقراض هستند، اسامی یوزپلنگ وحشی، سه خانواده از دلفین‌ها و کرکس مصری را به لیست حیوانات در حال انقراض اضافه کرد.
بر اساس این گزارش 6 گونه پرنده نیز در معرض خطر انقراض قرار دارند که باید از آن‌ها حفاظت شود.
به گزارش خبرگزاری فرانسه، همچنین سال آینده را باید «سال گوریل‌ها» نامید و باید اقدامات مؤثری برای حفاظت از این حیوان انجام شود زیرا که نسل این حیوان نیز در معرض تهدید است.
بر اساس این گزارش چندین نوع کوسه نیز در لیست حیوانات در حال انقراض دیده می‌شوند که یکی از گونه‌های در معرض خطر کوسه‌ای است که در دریای مدیترانه زندگی می‌کند و جمعیت این حیوان بر اثر شکار 96 درصد کاهش داشته است.
سازمان ملل همچنین درباره آلودگی صوتی دریاها که بر اثر مانورهای نظامی و عبور کشتی‌ها هشدار داد و اعلام کرد: صداهای مختلف بر روی پستانداران دریایی همانند وال‌ها و دلفین‌ها تأثیر به سزایی می‌گذارد.

نظرات 2 + ارسال نظر
سحر 17 آذر 1387 ساعت 03:30 ب.ظ http://www.iran.forum.st

سلام
اگه دوست داشتی بیا با هم بنویسیم.

مریم 25 آذر 1387 ساعت 06:49 ب.ظ

با سلام دوست عزیز
اینجا با مطالب مفیدی در مورد پژواک سازی یا سونار برخوردم ...راستش باید یک تحقیق جامع و عالی در این مورد تهیه کنم ولی توی اینترنت هرچه گشتم مطالبی که اونقدر خوب باشن و واقعا به دردم بخورن پیدا نکردم البته مطالب وبلاگتون نسبت به بقیه بهتر بود به همین دلیلی گفتم از شما بخوام که بهم کمک کنین و اگه منابع خوبی در این مورد سراغ دارین بهم معرفی کنین
من یک ماه بیشتر برای انجام این تحقیق فرصت ندارم واقعا ازتون ممنون میشم اگه بهم کمک کنین
من بهتون سر میزنم با تشکر

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد