مسافر طبیعت

چه ره آورد سفر دارم از این راه دراز؟

مسافر طبیعت

چه ره آورد سفر دارم از این راه دراز؟

دومین همایش پژوهشی کاربرد مطالعات بیوسیستماتیک جوندگان ایران

تاریخ برگذاری همایش

19-17 بهمن ماه 1386


محل برگزاری

دانشگاه فردوسی مشهد


برگزار کننده

گروه پژوهشی جونده شناسی


 

 

موضوعات و محورهای همایش:

1- اهمیت اقتصادی، بهداشتی و طرق مبارزه و مقاومت به سموم در جوندگان و گونه های جوندگان مضر در بهداشت

2- اکتوپارازیت های جوندگان

3- جوندگان ایران به عنوان مخازن لیشمانیوز و اپیدمیولژی لیشمانیوز در جهان و ایران

4- موش و محیط شهری

5- جوندگان به عنوان ناقل بیماری به دامها

6- کنترل جوندگان

کارگاههای آموزشی تخصصی :

1- روشهای شناسایی اکتوپارازیتها و آندوپارازیتها

2- روشهای شناسایی لیشمانیا و سایر بیماریهای تک یاخته ای شایع

3- شناسایی گونه های جوندگان ناقل بیماری

4- معرفی گونه های غالب جوندگان آفات مزارع، باغها و مراتع

5- پیش آگاهی طغیان جوندگان در مزارع

6- اکولوژی جوندگان آفات

7- بیولوژی جوندگان آفات

8- کنترل زیستی جوندگان

9- شناسایی آثار جوندگان آفات در مزارع، باغها و مراتع

10- روشهای کنترل زیستی جوندگان در مزارع، باغها و مراتع

پیشنهاد می شود کارشناسان مراکز تحقیقات کشاورزی در کارگاه شرکت نمایند.
برای اطلاع بیشتر به این لینک مراجعه نمایید:  http://iranrodents.com/Congress/index.htm

 

نظرات 2 + ارسال نظر
مرتضی 10 دی 1386 ساعت 07:11 ق.ظ http://gvan.blogsky.com

سلام دوست خوبم من طبیعت رادوست دارم من هم مسافرهستم .خوشحال می شوم به ماهم سربزنید

مرتضی 11 دی 1386 ساعت 05:42 ق.ظ http://gvan.blogsky.com

سلام آقامصطفی ممنون که تشریف آوردید.موفق باشید

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد