مسافر طبیعت

چه ره آورد سفر دارم از این راه دراز؟

مسافر طبیعت

چه ره آورد سفر دارم از این راه دراز؟

روستای نوغاب حاجی آباد (قاین)

روستای نوغاب حاجی آباد از روستاهای اطراف قاین است که پس از زلزله در سمت دیگر جاده قاین به مشهد مجددا بنا شد. تصاویر زیر از روستای قدیمی گرفته شده است که تنها برای نگهداری دامها از آن استفاده می شود.
 
PC150144.jpg 
 
 
 
PC150145.jpg
 
 
PC150148.jpg
 
 
PC150149.jpg
 
 
PC150150.jpg
نظرات 4 + ارسال نظر
یاس سپید 11 دی 1386 ساعت 09:30 ق.ظ

وای چه بره نازی!!!!!!!!!!!!!!!!۱۱

مجنون 12 دی 1386 ساعت 09:02 ب.ظ http://iaum-management.blogfa.com

می دونی ،
خیلی موخامت ...

- 5 بهمن 1386 ساعت 10:42 ب.ظ

این قسمت رو تا حالا ندیده بودم واعتراف می کنم که خیلی خوشحال شدم این عکسها به هر دلیلی که به نمایش گذاشته شده مهم نیست ولی حداقل دلم خوشه که یکی داره سعی می کنه ذره ای از محرومیت مردم جنوب خراسان رو نشون بده

محمد رضائی 17 خرداد 1387 ساعت 11:41 ق.ظ http://www.mrezaeish.netfirms.com

سلام دوست قدیمی .
از دیدن وبلاگ ارزشمندی متعلق به شما خوشحال شدم.
همیشه موفق باشید.

سلام محمد آقا
من هم از اینکه این افتخار نصیبم شد و وبلاگم را دیدید، بسیار خوشحالم. مشتاق دیدار دوست عزیز.

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد